Garantie en klachten

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product aan de overeenkomst moet beantwoorden en dus in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Voor het goed functioneren en de optimale levensduur van onze artikelen is het van belang om de onderdelen met kennis van zaken op de juiste manier te monteren, of te laten monteren.

Het is mogelijk dat er kleine kleurverschillen zijn tussen de gestuurde staal en het geleverde gordijn, omdat gordijnstoffen van een verschillend verfbad soms van tint verschillen.

Uw bestelling wordt met zorg verpakt. Toch kan het met het vervoeren gebeuren dat er vouwen in de stof ontstaan. Deze trekken na verloop van tijd vanzelf weg. Eventueel kan de stof licht gestreken worden, zie hiervoor de specifieke voorschriften die bij uw bestelling zijn meegeleverd.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vindt u dit terug in de documentatie bij het product.

Beantwoordt het product niet aan de overeenkomst (heeft het een gebrek)? Dan heeft u in principe recht op kosteloos herstel of vervanging. Mocht dit gebeuren dan stellen wij het op prijs dat u zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt via klantenservice@azrahomecollection.nl, met daarbij foto’s van het product en het gebrek.

Heeft u een klacht?

Wij doen ons uiterste best onze producten en diensten goed af te leveren. Mocht u toch een klacht hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

Wij verzoeken u de klachten binnen bekwame tijd – nadat u op de hoogte bent geraakt van het probleem – volledig en duidelijk omschreven in te dienen bij ons. De klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@azrahomecollection.nl .. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.